۱۳۹۴ خرداد ۳۱, یکشنبه

به استقبال ماه عزيز و مبارك رمضان

سلام

طبق سنت ما مسلمانها، هر ساله به استقبال ماه عزيز و مبارك رمضان مي رويم. امسال هم بعد از برگزاري گردهمايي باشكوه و
بي نظير و دشمن كور كن در ويلپنت پاريس، بخصوص با سخنراني خانم مريم رجوي كه آنقدر پرقدرت و قوي بود كه بلافاصله جيغ رژيم در آمد و واكنش نشان داد، حال و هواي ديگه اي دارم و داشتم مطالبي رو مي خوندم كه به دعايي از ابوحمزه ثمالي برخوردم كه خيلي صفا كردم و خواستم كه شما هم اگه بيننده بلاگ من هستيد اون رو بخونيد و صفا كنيد و فيض ببريد.

خدایا روان کن سلام و درود، به پیغمبر و هر که رهپوش بود
مرا نیز بنما به ره رستگار، که تا آخرین دم بوم رهسپار
تهی سازم از حبّ ناپایدار، پرم کن ز عشق خود، ای کردگار

چنانم کن کز آزادگی، نیابد ستمگر به من چیرگی
نگهبانی از خویش، بر من گمار! که مانم هماره به ره پایدار
مبادا که در غفلت خوشتن نهم، آنچه نیکی که دادی به من

عطا کن ز فضلت فزون‌تر ز پیش، مرا طاعت و نعمت وصل خویش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر