۱۳۹۴ تیر ۲۳, سه‌شنبه

اتمي رژيم ايران- فريبكاري و نعل وارونه زدن آخوند روحاني

خبرهاي اتمي رژيم ايران رو كه دنبال مي كردم حرفهاي روحاني توجهم رو خيلي جلب كرد و ديدم هر كسي كه اين حرفها رو در كنار هم قرار بده و بخونه به خوبي ماهيت مكر و فريبكاري رو مي تونه به خوبي حس و درك كنه و چقدر متأسف شدم كه جوامع بين المللي نمي خوان دست از مماشات با اين رژيم مفلوك و از هم پاشيده بردارند و با هر روز تأخير در بستن دست رژيم براي دست يابي به بمب اتم او را در پهنه هاي ديگر مثل افزايش چوبه هاي دار و شلاق در ملاء عام و ... گستاخ تر مي كنند و خوب است در اينجا اشاره كنم كه من به نوبه خودم در فرداي ايران آزاد از اين موضوعات نخواهم گذشت و از مماشات كنندگان پاسخ خواهم خواست!
حالا جملاتي را كه خواندم در زير به صورت پشت سر هم مي آورم و شما خودتان قضاوت كنيد و بگوييد كه آيا همان احساس مرا داريد يا نه؟!
روحاني: در اين 22ماه با دنيا هنرمندانه مذاكره كرديم.
روحاني: در اين 22ماه به گونه‌اي با شش قدرت بزرگ دنيا حرف زديم كه حتي اگر مذاكرات موفق هم نباشد ديگر دنيا به خوبي مي‌داند كه ايران اهل منطق بوده و ميز مذاكره را ترك نكرده است و به بهترين وجه ممكن به قدرتها پاسخ داده است.
كه البته منظور از ”منطق” همان سر دواندن و زمان خريدن و فريب و حقه بازي در كارشان است!
روحاني: نفس 22ماه مذاكرات هسته‌اي به اين معناست كه توانسته‌ايم شش قدرت بزرگ دنيا را ميخكوب كنيم كه اين خود يك هنر بزرگ است.
روحاني: نفس همين كه در اين مدت توانسته‌ايم با هنر مذاكره دهها مشكل را حل كنيم اگر‌چه ممكن است سه مشكل ديگر باقي مانده باشد هنري بزرگ است.
روحاني: ما اين شيوه را ادامه خواهيم داد و اميدواريم آن‌ چه خواست ملت براي آنان خير و منافع ملي است در نتيجه مذاكرات محقق شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر